Hayatımda mutlu günlerim olmuştu elbette, ama mesele sadece mutluluk değildi. Önemli olan yaşadığını, hayatın bir anlamı, bir değeri olduğunu hissetmekti.
Sayfa
Lafa gelince herkes, Ben kendi kendime yetiyorum, der ama bu, duygusal olarak mümkün değildir. Hepimiz diğer insanların sevgisini arzularız. Bunda anormal bir durum yok, sadece aşırı olursa işte o zaman sıkıntı çıkıyor. İnsan böyle bir durumda kendi olmaktan çıkıyor, karşı tarafın arzuladığı "şey’e dönüşüyor. Ama ara sıra kendime şunu hatırlatmam gerek, bazen birilerinin bizi sevmesi çok güzelken bazen kötü olabilir. Ben kendi adıma, İyi ki bu insanlar beni sevmiyor,dediğim zamanlar oluyor.
Seni sevmek istiyorum, olmuyor.
Seni sevmemek istiyorum, olmuyor.
Seni sevmek istemiyorum, olmuyor.
Seni sevmemek istemiyorum, olmuyor.
Bütün bunları ben düşünüyorum.