"Kürtlerin ülkesindeki âdet ve usül şudur ki , kimse yaşlılara , kocakarılara, yaralılara, çocuklara, dullara, düşkünlere ve yetimlere el kaldıramaz. Hele aşıklara sevdalılara asla..."
Hatta bazen benim için şöyle dendiği de olur:
"Güzel ozanımız, kîkan kocası, göz nuru, meclislerin piri, kibarların, ağaların sözcüsü, gençlerin, delikanlıların sevgilisi..."