Erdem

Erdem
@Berken_
Bi’zaman sonra.
*~*Çiçekler; yağmur gören, hüzünlü insanların bahçelerinde açarmış..*~*
Reklam
Öylesine güzel seviyorum ki seni Öylesine saf Öylesine temiz Öylesine derin Ve "öylesine" değil…°°
Aşk
Ne acıdır insanın bildiğini anlatamaması...  "Ben" deyip susması, "Sen" deyip ağlamaklı kalması.
Sadakat, sadece güçlü ruhların cesaret edebileceği bir tercihtir.’ Paulo Coelho
1000Kitap
Kıymet görmediği yerde durur mu insan? Gülüşü zâi olur, gözyaşı hüsran.’
İnsan ve Hayat
Reklam