Mustafa Kemal kestirdi attı...
"Tutturmuşlar bir Amerikan mandası gidiyor.
Bu asla olmayacak.
Amerikalılar bizim kara gözlerimize mi aşık?
Amerikan mandası diye çırpınanlar,bu millete inanmayanlardır.
Tek tepe,tek kurşun kalıncaya kadar mücadele edeceğiz " dedi.
"Ya istiklal ya ölüm " dedi!