Ağlasam sesimi duyar mısınız,
Mısralarımda;
Dokunabilir misiniz,
Gözyaşlarıma, ellerinizle?
Bilmezdim şarkıların bu kadar güzel
Kelimelerinse kifayetsiz olduğunu
Bu derde düşmeden önce.
Bir yer var, biliyorum;
Her şeyi söylemek mümkün;
Epeyce yaklaşmışım, duyuyorum;
Anlatamıyorum.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bazen düşünceler düşünce olarak kalsın ve gerçekleşmesin istersin gece yaptığın kombini sabah uygun bulmayıp siyahlara bulanırsın sonra… Düşüncenin gerçek hayatta doğması.
Bir kaç kez aynı soruyu yanlış duymuş gibi karşı tarafa sormak, gün boyu çoğu insanın farketmeyeceği yüz ifadesizliğiyle devam etmek… Bir zaman sonrası da kendine kahve ve tatlı ısmarlamak.
Benim güzel bir düşüncem vardı avuçlarımda büyüttüğüm bütün odama eşyalarıma, kilit ekranıma, anahtarlığıma, insanlara, kendime yansıttığım…
Gitmek istiyordum aklımdaki o moda, aşk Ülkesine… Herkese öyle büyük bir tutkuyla bundan bahsederdim ki onlar da bana inanırlardı.
Birisi daha bana inandı…
Belki de ben yanıldım.
Hayatımda istemsizce hem nefret edip hem de sevdiğim tek insan.
Bu insan benim hayal ülkeme sevdiği evleneceği kadınla gidecek.
Gitsin…
Gezemediğim her sokağı benim için gezsin.
Aşk’ı bulamadığım her günü sevdiği kadın’ın gözlerinde bulsun.
Kruvasanlarını tatsın daha önce yediklerinden farklı mı düşünsün.
Etrafa iyice bakınsın, benimle dalga geçtiği şu fareler oradalar mı öğrensin. Her şeyi mutlulukla ve isteyerek yapsın hiç bir anından pişman olmasın, sevsin, cesur olsun, yaşam’ı içinde hissetsin. Kalbinin atışlarına gülümsesin.
Doğruyu söylemek gerekirse bu kitap'a ön yargıyla yaklaşıp kitaplığımın en sonuna koymuştum sonra tüm kitaplar bitince sıra bu kitap'a geldi. İçini açıp okumaya başladığımda ne kadar akıcı olduğunu gördüm. Sanki içimizde olup hatta belki dillendiremediğimiz şeyleri bile önümüze çıkartan, okudukça, insana iyi gelen bir kitap. İçindeki alıntılar çok özenli ve güzel. Her okuyan bu kitapta kendine ait bir şeyler kesinlikle bulur hatta bunlara denk geldikçe gülümseyeceğinize eminim! :')