Sidelya

Sidelya
@Bernayksll

Sidelya

, bir kitap okudu
Puan vermedi·158 syf.·
6 günde okudu
·
2025 13. kitabı
Yaşar Kemal
8.4/10 · 12,4bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Güzeldir beklemek! Ama, sonunda kavuşulacak bir şey varsa.
Silmek için yüreklerimizi de beraberinde söküp atmamız gerekiyor.
Kitapları bir ilaç gibi kullanmayı çok iyi öğrenmişimdir.
"Sen sen ol, görünüşe aldanma. İnsanlar ikiyüzlüdür."