Tuhaf olan da bu zaten.Senin sağduyusuna sahip olup başkalarının aptallıklarina,saçmalıklarına karşı böyle içtenlikle kör olmak!Samimiyet numarası yapmak yeterince yaygın..her yerde görüyorsun. Ama gösterişsiz,plansız şekilde içten olmak...herkesin karakterinin iyi yanını alıp daha da iyi yapmak ve kötü yanından bahsetmemek..sadece sana has.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Doğrusu,genellikle insanları beğenmeye çok hazırsın. Kimsenin kusurunu görmüyorsun. Sana göre bütün dünya iyi ,sevimli.Hayatta kimseden kötü bahsettiğini duymadım.