Hakan Günday'ı hiç bilmiyordum ta ki kitapçım bana önerene kadar. Kitaba başta pek sıcak bakmamıştım. Genelde kitapları arka kapaklarını okuyarak seçerim. Bir okudum ve kesinlikle bu kitabı almalıyım dedim. Gerçekten de aldığıma değdi. Okurken sanki ben yaşıyormuşum gibi hissettim Derda'nın yaşadıklarını.. İnsanı içine içine çeken bir kitap. Severek okudum..