İnsanın düşündüğü şeylerle yaşadığı şeyler komik bir paralellik gösteriyordu. Sanırım evrene yaydığımız enerjiyle ilgili söylemlerin haklılık payı var kim bilir?
“Sen ne için dövüşüyorsun?”
“Nefes alabilmek için. Ben bu işi sevdiğim için yapıyorum,”dedim. “Kaybedebilirim,kazanabilirim hatta uzun süre yataktan kalkamayacak kadar dayak yiyebilirim ama dövüşmekten vazgeçmem. Ve ben sevdiğim yerde dövüşmüyorsam, benim için dövüşmenin anlamı da yoktur.”