"Her nedense bu kalabalık dünyanın içerisinde bizi ama sadece bizi alakadar eden hususlar dışında başka hiçbir şey yazamıyorum. Bunlardan başka her şey bana yabancı. Yanlış! Yanlış! Ama başımı dizilerine koymuşum ve konuşamıyorum."
"Her şeye rağmen, mutluluktan ölünebiliyorsa, o zaman kesinlikle bu şekilde öleceğim. Ayrıca, ölüm döşeğindeki biri, mutluluk sayesinde hayata tutunabiliyorsa o zaman ben de hayatta kalacağım."
"Şakayla ciddiyi ayırmak kolaydır, ama hayatımızı adadığımız, bizim için çok önemli insanlar söz konusu olduğu zaman o kadar kolay değildir, risk o kadar fazladır ki birden gözler her şeyi didik didik etmeye başlar ve bu noktadan sonra artık hiçbir şeyi ayrıt edemez."