"Ben bahtsız kimse, yok olup gidiyorum,
çünkü durmadan erteleyerek eylemini
hem yakın hem uzak umutlarımı yok etti!
İşte, hanım dostlar, ne ölçülü olmak ne de dindar
mümkün şimdi: çünkü böyle bir felaket
zorluyor bizi, kötü yaşamaya!"
"İnsanlar yerine ölülerle zaman geçirmeyi tercih ederek yaşadığım, sürekli yolda olduğum ve başka yerlerde kaldığım onca yılı düşünüyorum. Vivian'a hak vermiyorum. Hayatımı boşa harcamadım ben. O insanlarla uğraşadursun. Yaralarını iyileştirsin, kırık kemiklerini tedavi etsin."