"Kavgayı kaybetmedim ama tam olarak kazandım da diyemem. Hayat hikayemin saçma bir özeti... Aptal değilim. Bazı sorunlarım olduğunu biliyorum. Kimin yok ki? Herkes hayattan nasibini alıyor. Özel birisi değilim sonuçta: bu yüzden daha çok sinirleniyorum. Sinirli genç bir adam, işte ben buyum."