ormanları düşüncesizce mahvediyorsunuz ve çok geçmeden yeryüzünde hiçbir şey kalmayacak . tıpkı bunun gibi , insanlarıda düşüncesizce mahvediyorsunuz ve sayenizde çok geçmeden yeryüzünde ne sadakat , ne iffet , ne özveri kalacak
Bu dünyada sana kötülük yapmak isteyen insanlar çıkacak karşına, ama unutma ki iyilik yapmak isteyenler de çıkacak. Kimi insanın yüreği karanlık, kimininki aydınlıktır. Gece ile gündüz gibi! Dünyanın kötülerle dolu olduğunu düşünüp küsme, herkesin iyi olduğunu düşünüp hayal kırıklılığına uğrama! Kendini koru kızım, insanlara karşı kendini koru!
Ah, sürekli oturmak ne sıkıcıdır!
"Hep oturmak zorunda olsaydım, herhalde çıldırırdım."
Peki ya hep yemek yesen?
"Ooo... Yemek yemekten hiç bıkılır mı?"