Büyüklenen insanlığın halini görmek de güzel...Ölümsüz olduğunu düşünen,tüm hak yiyen işverenlerin, nankörlerin,kalleş akrabaların,vefasız arkadaşların,yalancıların,ikiyüzlü siyasetçilerin,din tüccarlarının gözlerindeki korkuyu görmek ne güzel.Statüsü nolursa olsun İnsan acizdir!