B

B
@Betl17
HRU/EAU
ruha
145 okur puanı
Nisan 2019 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Büyüklenen insanlığın halini görmek de güzel...Ölümsüz olduğunu düşünen,tüm hak yiyen işverenlerin, nankörlerin,kalleş akrabaların,vefasız arkadaşların,yalancıların,ikiyüzlü siyasetçilerin,din tüccarlarının gözlerindeki korkuyu görmek ne güzel.Statüsü nolursa olsun İnsan acizdir!
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
“Uyan, uykusu çok gözlerim uyan!”

B

, bir kitap okudu
4/10
·80 syf.·
2020 1. kitabı
Stefan Zweig
7.2/10 · 171,9bin okunma
“Müstakîm ol, Allah utandırmaz seni.”
Din
“İnsana nimet verdiğimizde yüz çevirir ve yan çizer. Başına bir kötülük gelince de yalvarmaya koyulur.” -(Fussilet 51)