Sonradan İncil'de rastladığım şu gerçeği idrak ettim:"İnsanlar ışıktansa karanlığı daha çok severler ,çünkü yaptıkları şeyler fena şeylerdir. Kötülük yaptıkları için ışıktan nefret eder ve yapıp ettikleri için azar işiteceği korkusuyla ışığa gelmez." Şunu anladım ki varoluşun ne anlama geldiğini kavrayabilmek için ilk önce yaşam anlamsız ve kötü olmamalıydı ,ancak bu şekilde onu akıl yoluyla açıklayabilirdik.