Romeo ve Juliet çok bilindik bir eser. Öyle ki bazı kitaplarda repliklerini de görüyoruz.
Bende böyle kitaplarda göre göre merak ettim,aldım ve okumaya başladım.
Birbirini seven fakat aileleri düşman oldukları için birbirlerine kavuşamayan ikilinin hikayesini anlatıyor.
Replikler hep şiir tarzındaydı çok güzel bir kitaptı.
Sonunda Romeo ve Juliet ölüyor aileleri onların anısına barışıyor.
Mutlu sonla bitmeyen bir hikaye...
Ölmemelerini isterdim keşke mutlu sonla bitseydi.
Çok güzel bir piyes kitabıydı.
Romeo ve JulietWilliam Shakespeare · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202475,9bin okunma
Okulda edebiyat sınavından soru çıkacağı için okudum.
Pişman olmadım ilk hikayeyi okuyunca aklımda kaldı ama diğer hikayeler aklımda kalmadı.
Çok fazla bilmediğim kelime vardı benim için bu bilgi yetersizliği amacından kötüydü.
Onun dışında kitap güzeldi.
Bu kitabı çok fazla okunuyor diye okudum. Yani beklediğim gibi değildi. Kötü demedim güzeldi ama ailesinin bunu savunacağını düşünmüştüm.
Kitabın sonu beklediğim gibi değildi. Çok değişik bitti.
DönüşümFranz Kafka · İnsan Kitap · 2017268,2bin okunma
Güzel bir kitaptı 4.kitaba kadar var. Elimde olsa onları da okurum.
Pek akıcı değil gibi geldi ama sonralarda çok güzeldi.
Kitabın sonunda sizi merakla sokacak bir sürü şey oldu güzel bir kitaptı okuyabilirsiniz.
Kitap çok güzeldi arada bir bazı hikayelerini tekrar okuyorum
Bu kitabı okumak pişmanlık değildir inanın size bir şeyler katıyor.
Bence okumalısınız güzel bir kitaptı.