Betül Koçak

"Ne zormuş be, bilinmeze yolcu etmek hatıralarında yer etmiş bir dostunu..."
Epsilon·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Yosundum bir kayanın altında, özgürleşiyorum..."
Epsilon·Kitabı okudu
O okyanussa, ben balığım. O gökyüzü ise, ben kuş... Uçurtma olsa, peşindeki ipi... Toprak olsa, üzerindeki çiçek... Anlıyorsunuz değil mi?
Epsilon·Kitabı okudu
Okyanus yanıyor, hissedebiliyor musun balık?
Epsilon·Kitabı okudu
Hani olur ya,gözlerin doludur ama ağlamamaya çalışırsın.Derin bir nefes alayım derken bir damla düşüverir yanağından,o bir damla bin damlayı getirir ,dayanamaz akıtırsın ne var ne yoksa içinden.
Sayfa 226 - Epsilon·Kitabı okudu