Tarihi kurgu, romantizim, aşk... Gerçek yaşam öyküleri. Türk edebiyatının ustaları... Ama en çok da tarihi yansıtan kitaplar. Kısacası okumak benim için nefes almak.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitabın yarısındayım. Açıkçası beni öyle derinden etkiliyor diyemem. Sıradan bir insanın sıradan hayatını okuyorum. Hala ne anlatmak istediğini anlamadım. Çok satan bir kitap için böyle düşünüyorsam sanırım sorun bende.:(( İsimleri unutuyorum. Japonların isimleri bir hayli garip geliyor. Ana karakterin kendi ağzından yazdığı kitaplara ilgi duymasam da okumak için resmen inat ettim. Bana göre yazar anlatmalı hikayeyi. Dışarıdan izler gibi. Çok ilgi çekici bir yanı yok hikayenin. Duyguları alamadım. Tabii bu benim kişisel fikrim. Ana karakterin fiziksel görünüşü anlatılmadığı için kafamda canlanmadı. Günlük okuyor gibi hissediyorum. Heyecan, aksiyon ve romantizm kesinlikle yok. Yinede bitirmekte kararlıyım. Merak edenler için yazayım dedim.