“Her tarafınızdan arzu,emel,gençlik fışkırıyor,şimdi”haydi !” deseler bir seneden beri yaptığınız seyahatleri aynı iştiha ile tekrar edebileceksiniz.Fakat,ben düşündüklerimi tekrar düşünmek, hissettiklerimi tekrar hissetmek istemeyeceğim.Seniha abla,bizi pişiren ıstıraptır;gezip görmek değil.”
Karakterlerin psikanalizini yaparken bile kitabın içinde kaybolduğunuz olayların akışına kapıldığınız etkileyici bir eser.
Şaşırtıcı ve etkileyici bi son olmadan da akılda kalıcı eserlerin olabildiğini bana bir kez daha gösterdi.Bence bu gerçekten ustalık isteyen bir iş.