"Bunu nasıl bilmezsin! Karşılaştığın her şey sonsuzluğa açılan bir penceredir. Karşılaştığın bir insan, bir kitap, bir hayvan ya da bir ağaç, seni sonsuz bilgi dünyasına davet eder,"
“Bence asıl ona kızmasan iyi olur! Nedensiz bir şey yoktur. Geçirdiğin kötü günler sana ders olmuştur. Mutluluğun değeri böyle bulunur. Bundan sonra daha güçlü olacağın doğrudur."
"Bak evlat! Bir kitapta okumuştum. Diyordu ki, "Tuhaf biri diye bir şey yoktur. Sadece kimisi diğerlerinden daha fazla anlaşılmayı gerektirir.' Sen çıkar bundan bir ana fikir. Kafiyeli konuşmam pek beğenilir. Dil yüreğin kepçesidir!"