Hıristiyan, Müslüman ve Musevi kutsal kitaplarında ego, şeytan olarak adlandırılır.
O, senin kendi zihnindir, senin zihninin merkezidir.
Rahatla, “ben” i unut ve şaşıracaksın; eğer ego tek bir saniye için bile yok olursa, hayatın ne kadar Tanrısal hale geldiğine şaşıracaksın.
Eğer araştırırsan, her günkü sıradan hayatında, egonun bir kenara konulabileceki pek çok an bulunabilir.
Ve bunun sevinci o kadar büyüktür ki bir kere tattığında tekrar tekrar yapabilirsin.