.. gün bitiyor
Bir de zaman geçiyor,o ürkütüyor insanı
Bitiyor yani.
Bir gün daha bitiyor.
Sonuçta bir son var, içten içe biliyorsun bunu.
Her akşam o sona doğru biraz daha yaklaşıyorsun yani.
İnsan diyor, öleceğini bile bile nasıl yaşar?
Ya çıldırır, ya öleceğini unutur
İnsanlar nasıl yaşar niçin yaşar...