Betül Güntay

Ama derin bir isyan duyardı. -Neye karşı -Her şeye kanunlara,dine,geleneklere,paraya,politikaya,okula… Saymakla bitmez. Değişen ve değişmeyen her şeye karşı. “Aptallığa,zevksizliğe,örümcek kafalara karşı,”derdi. Muazzam ayaklanmalar hayal ederdi… 
Sayfa 13·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam
“Mamafih neşe insanın içinde bulunduktan sonra,hayat onun ne kadar meydana çıkmaktan men etse,ne kadar boğmaya çalışsa yine ilk fırsatta kendini gösterir.”
Sayfa 29·Kitabı okudu
Alıntı
“İnsan alıştığı,güzel bulduğu,kendine yakın bulduğu yerlerden ayrılırken sanki vücudunun bir kısmına orada bırakıyormuş gibi üzülür.”
Sayfa 29·Kitabı okudu
Alıntı
“Bahar,insanlara yaşamak neşesi veren bir mevsimdir.”
Sayfa 27·Kitabı okudu
Alıntı
“Dünyada rahat yaşamak için aptal olmak lazım. Fakat aptal olmaktansa biraz daha rahatsız yaşamak daha iyidir bence…”
Sayfa 21·Kitabı okudu
Reklam