Büyüme temasını sonuna kadar hissettiriyordu bence. Sürekli izlenme duygusu, her şeyi yapabilirim egosu ve yapamayacağını anladıktan sonra gelen o karamsarlık. Ged bu duyguları o kadar iyi geçirdi ki bize ve bu duygularla o kadar iyi başa çıktı ki. I really felt that. Bir de vetch in erkek kardeşi ile ged in birbirlerinin hayatlarına imrenmeleri. Ona da değinmiş Ursula. Neyse sonuç olarak çevik atmaca artık bir yetişkin oldu. Beğendim. Kitaba puanım 7.5/10
Cemal Süreya bir kalpten soğumayı ne güzel anlatmış. "Baktım sana kızgın değilim, kırgın değilim, dargın değilim, kısacası artık, ben sana 'hiçbir şey' değilim...