Yaşam kitap gibiydi ama ben sanki kendi hikayemin dilini yeni ögrenebiliyordum.Çünkü herkesin hayatındaki kişiye özel bir dili vardır ama çok az insan yaşam hikayesinin dilini öğrenip konuşabilmeyi başarabiliyordu.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Belki de hayatın içinde benliğimizi kaybetmemizin nedeni ,kendimizi başkalarına ve onların bize yasattıklarına çok açık ve korunmasız bırakmış olmamızdı. insanın kendine gelmesi ,önce kendine dönmesinden başlamalıydı