Asude

Asude
@Beyazyagmur
SON.
"Ey genç kız, kendini yine suya at da her ikimizi kurtarma şansına bir kez daha ereyim!"
Sayfa 102·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Düşüş.
Ben, bir gün bir kahvenin terasında elimi bırakmak isteyen o ihtiyar dilenci gibiyim. "Ah, bayım," diyordu adam, "mesele kötü insan olmak değil, ama ışığı yitiriyor insan." Evet, ışığı, sabahları, kendini bağışlayan kişinin o kutsal masumluğunu yitirdik biz.
Sayfa 100·Kitabı okudu
Sakinim...
Kendimi ne kadar suçlarsam, o kadar sizi yargılama hakkına sahibim.
Sayfa 97·Kitabı okudu
Başkalarını mahkûm edip de hemen arkasından kendini yargılamamak mümkün olmadığına göre, başkalarını yargılama hakkına sahip olmak için insanın kendisine yüklenmesi gerekir.
Sayfa 96·Kitabı okudu
Artık ortada oyun, tiyatro kalmayınca, gerçeğin içindeydim kuşkusuz. Ama gerçek, aziz dostum, can sıkıcıdır.
Sayfa 73·Kitabı okudu