Mehmet

Mehmet

, bir kitap okudu
Puan vermedi·256 syf.··
2025 38. kitabı
Agatha Christie
8.4/10 · 36,1bin okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Puan vermedi·444 syf.··
2025 37. kitabı
Çıkmazdaysa yüreğiniz, hikayemi dikkatli okuyun. Belkide bu sizin hikayeniz.. Sizlere uzun zaman etkisinden çıkmayacağım Ellen Marie Wıseman'ın Ardımda Kalanlar kitabıyla merhabalar diyorum.. OKU-YORUM KULÜBÜ olarak birlikte okuduk. Yazarın okuduğum ilk kitabı. Yaşanmış bir hayat hikayesini muhteşem şekilde kurgulamış. Clara ve İsabella'nın farklı dönemlerdeki hayat hikayelerini bulacaksınız kitapta. Willard Akıl Hastanesi'nde Clara Elizabeth Cartwright'e yapılan muamele beni aşırı sinirlendirdi. Hastalar akıllı çalışanlar deliydi sanki.. Anne-Baba olmak çocuğu dünyaya getirmekle olmuyor, bir anne baba nasıl bu kadar zalim olabiliyor ( Clara için ), bir baba nasıl bu kadar şeref yoksunu olabiliyor ( İsabella için ).. Çalınan hayatlar.. Bu dünyaya hepimiz bir kere geldik. Bu bizim hayatımız, bir insana yapılacak en büyük suç onun istemediği bir hayatı ona diretip, hayatını çalmak.. Gönülden tavsiye ederim. Ben çok beğendim. Kitaba notum 10/10 Bilmiyorum ama farklı işte. Hayvanlar masum yaratıklar. İnsanlar.. şey, onlar masum değiller.. Sirke yerine balla daha fazla sinek yakalayabilir sin.. Aklıma sorarsan emin değilim. Ama yüreğimi hemen anladı.. İhanetin en ağırını en yakınlarımdan gördüm.. Ve artık aklım yerinde mi bilmiyorum ama yüreğimin hâlâ aklı başında.. #ardımdakalanlar #ellenmariewiseman #arkadyayayınları #kitaplarındünyası #beyceli #mehmetaçar #okudumbitti #tavsiyekitap
Ardımda KalanlarEllen Marie Wiseman · Arkadya Yayınları · 20152,150 okunma
Puan vermedi·320 syf.··
2025 36. kitabı
"Ben ne okudum böyle ya!!!" Merhabalar dostlar. Sürç-i lisan edersem affola! Çünkü şuan beynimin contaları yanmış ve kayışı gevşemiş gibi hissediyorum. Gözlerimin yazarken purslu görmesini de kafamdan çıkan dumana bağlıyorum. Sebastian FITZEK'in yazdığı ilk kitabı ve aynı zamanda benim yazarla tanıştığım ilk kitap "TERAPİ". İlki böyleyse diğer kitaplarını düşünemiyorum bile.. Kitapla ilgili spoi yazmak istemiyorum, çünkü gerçekle hayal o kadar iç içe ki.. Onun için okumanız gerekiyor. Yazar son bölümlerde o kadar çok fake attı ki, başım dönüyor. En sonunda da ters köşeye demek az kalır, bir o köşeye bir bu köşeye yatırdı durdu.. Bana bu yazarı öneren @kitapkolik_lay Sevilay Hanım'a teşekkür ediyorum. Yazarla tanışmanızı kesinlikle gönülden tavsiye ederim. Kitaba notum 10/10 Tahmin etmekle bilmek arasında yaşam ve ölüm bulunmaktadır.. Varolan bir şeyi arama, eksik olan şeyleri bulmaya bak.. Hiçbir zaman bir saman çöpünü, bir ağaç kütüğü şeklinde görecek kadar büyük bir umutsuzluğa kapılmadın. Sen benim yaşamak zorunda olduklarımı yaşamadın.. #terapi #sebastianfitzek #pegasusyayınları #beyceli #mehmetaçar #kitaplarındünyası #psikolojikgerilim #okudumbitti
TerapiSebastian Fitzek · Pegasus Yayınları · 20152,235 okunma
Puan vermedi·430 syf.··
2025 33. kitabı
Hayat tuzaklarla doludur. Özellikle de gençlerimize, çocuklarımıza kurulur bu tuzaklar. İşte bunlardan biri lise öğrencisi Esra.. Okulda başarılı ve dünya güzeli bir kız.. Arkadaşları tarafından bu başarısı ve güzelliği çekilemiyor, türlü oyunlara ve tuzaklara maruz kalıyor.. Uyuşturucu illetinin bağımlısı oluyor. Bu kitapta Esra özelinde gençlerimizin nasıl tuzağa düşürüldükleri, bağımlılık evresinde kendilerine ve çevrelerine verdikleri zararlar, yazarımız tarafından akıcı bir dille çok güzel bir şekilde anlatılıyor. Her gencin ve ebeveynin okuması gereken bir kitap. Her kütüphanede, her okulda, her evde bulunması gereken bir kitap.. Yazarımız ile yaptığım telefon görüşmesinde devam kitabının yakında çıkacağı müjdesini aldım. Yüreğine ve kalemine sağlık İlker Hocam.. Gönülden tavsiye ederim. Kitaba notum 10/10 Hayatta en kötü deneyim, insanın evladına ulaşamaması olmalıydı.. Hayatı paramparça olmuştu, keşke kırılan sadece bir vazo olsaydı.. Bir sefer denemekle birşey olmaz.. Pişmandı ama çok geçti.. Bazı acılara dayanmak zordu, demekki anne olmak böyle birşeydi.. Hayatta kimilerini ana babaları büyütür. Onları ise çaresizlik ve sokaklar büyütmüştü.. Bazı gizemleri vardı hayatın.. Ağlamak gibi.. Senin suçun yok. Dünya kötü insanlarla dolu.. #tuzak #ilkerşenol #eftalityayınları #beyceli #mehmetaçar #okudumbitti #kitaplarındünyası #uyuşturucuyahayır
Tuzakİlker Şenol · Ateş Yayınları · 2020139 okunma