Bir yerde yaşıyorken eskiden yaşadığın başka bir yerde olmanın hayalini kurma. Orada yaşadığın zevkleri, güzellikleri düşünme. Nerede yaşıyorsan oranın güzelliklerine bak, orada nasıl yaşanır onu anlamaya bak.
Servetinin bir kısmını kaybettin. Bunu avunamayacağın bir kayıp sayıyorsun. Fakat sadakat ,saffeti, alçak gönüllülüğü kaybettiğin vakit bir şey kaybettiğini zannetmiyorsun. Halbuki maddi serveti bize kaybettiren irademizin elinde olmayan yabancı bir kuvvettir.onlara sahibolmamak veya kaybetmek utanılacak bir şey değildir. İç servetimize gelince onu ancak kendi kabahatımız yüzünden kaybederiz. Ona sahib olmamak ayıp ve acı birşey olduğu gibi sahibolduktan sonra kaybetmek de çok ayıp ve çok acı bir şeydir.