Sofie

“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
“Gölgeyle yüzleşmek, insanın kendi içindeki bütünlüğe giden en zor ama en gerçek yoldur. Karanlığı kabul etmek, ışığı daha parlak kılar.”
"Eğer özgür olsaydık, aşka ihtiyacımız olur muydu?"
Tınlama sakınn
Hiçbir şeye şaşırma, hayran kalma.
Haberiniz ola :-))
"Eski sevgilinin geri donme zamani; yeni bir sevgili bulmakla ayni zamana denk geliyor, nedense ..."