Bazen de hak etmediğimi düşündüğüm şeyler yaşadığım oldu. Bu neden benim başıma geldi, bu insan neden bana böyle davrandı diye çok sorguladım kendimi. Sonrasında dünyanın adil bir yer olmadığını idrak ettim. Dünya bize mutluluk ya da mutsuzluk vermek için var olmamıştı, bir şeyler yaşıyorduk ve olanlara biz anlam yüklüyorduk.