Tek kelimeyle BA-YIL-DIM çok hoştu. İlk başta askeri kurgusu olduğu için Çökertme gibi şarkılarla okumak istedim ama okuyamadım. Şarkıyla çok tutmuyor gibiydi onun yerine Şebnem Ferahlık şarkılarıyla daha uyumlu birazcıkta Şebnem Ferahla Ahuzar'ı benzetiyor olabilirim. Her şeye rağmen sadece Timur'a güvenmesi ve nasıl bakarsan baksın ne demek istediğini anlaması çok hoşuma gitti. Biricik'in ablasına bağırdığı sahne biraz daha uzun olabilirdi çünkü biraz fazla kaos severim :)) Onun dışında Son sahnelere doğru Timur'un Ahuzar için vurulması çok iyiydi 10/10 luk bir kitaptı. Tavsiye ederim Bülbül Kapanı I
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çok güzel bir kitaptı. Kitabı okurken şu şarkıya benziyor diye bir şarkı öneremem çünkü genelde askeri kurgularda Cem Karaca'dan "Çökertme" ya da Ali Aksoy'dan "Altaylardan Tunaya" dinlerim. Başrol erkek karakteri olan Turan'a pek içim ısınmamıştı ilk başta çok kafaya takan çok oyuncu bir karakteri var gibi gelmişti ama kitabın sonlarına doğru onu daha iyi anlamaya başladım. Sonuna 2 bölümde de inanılmaz güzel şeyler oluyor. Alın aldırın diyorum:)) Kazazede
Çok bayıldım harikaydı 1. Kitabı da çok iyiydi sadece annesi ile kavga eder diye düşündüm biraz aksiyon için ofjfjdlfjdk tavsiye ediyorum bu kitabı alın aldırın
30.Bölümden itibaren Anıl Emre'den M. Şarkısıyla acayip uyuyor. Paris'te yaşadıkları geceden itibaren şarkıyla çok uyumlu
Çok eğlenceliydi. Hepinizin okumasını tavsiye ederim.
Tek kelimeyle BA-YIL-DIM muhteşemdi. Bu kitabın ana karakteri olan Johnny "nehir gibi Shannon" için bir şarkı yazsaydı bu Ezhel'in- İmkansızım şarkısı olurdu tamamen onu anlatıyor gibiydi 2. Kitabı okumayı çok istiyorum. Sonuna doğru Johnny'nin hastane de söyledikleri çok tatlıydı daha çok narkoz vermelisiniz fkjfkfldkdldkdk