İnsanın azınlıkta olması,tek kişilik bir azınlık olması bile,deli olduğu anlamına gelmiyordu.Bir doğru vardı, bir de doğru olmayan; doğruya sarıldığın zaman, tüm dünyayı karşına bile alsan, deli olmuyordun.
Zenginliğin genel yükselişinin hiyerarşik bir toplumun ortadan kaldırılmasını tehlikeye düşürdüğü,ama aslında hiyerarşik toplumun bir anlamda ortadan kaldırılması demek olduğu da açıktı.
…
Ama böyle bir toplum uygulamada uzun süre ayakta kalamazdı.Çünkü boş vakit ve güvenlik herkesçe paylaşıldığında,yoksulluğun serseme çevirdiği geniş kitleler okuryazar olacak,kendi başına düşünmeyi öğrenecek,o zaman da hiçbir işe yaramadığını sonunda fark ettiği ayrıcalıklı azınlığı ortadan kaldıracaktı.