Fahrenheit 451 bilimkurgu kitabından çok daha fazlası. Bol aksiyonun içinde yazar önemli dersler vermiş. Güzel ve sürükleyici bir eserdi tavsiye edilir. Bu arada filmi de bir harikaydı.
Tavsiye üzerine başladığım bu okuma serüveninde kitabın bitmesinin hüznü hala üzerimdeyken kitap hakkında naçizane kısa bir yazı yazacağım. Öncelikle kitap enlerimin arasına girer. Yürümenin felsefesini okurun kalbine nakış nakış işleyen, önemini ünlü düşünürlerin hayatlarından anlatarak konuya renk katan, okudukça kendini okutturan bir kitaptı . Bazı cümleleri tablo yaptırıp duvara asmalıktı :) Tavsiye ederim.