Çünkü insanın doğasının bir garip yanı da her yere çabucak uyum sağlaması, geçici olarak bulunduğu yerde kendini evinde hissetmeyi bir hak olarak görmesidir.
Kitaba tek kelimeyle bayıldım! Uzun zamandır okumayı ertelediğim bir kitaptı ve daha önce okumadığıma pişman oldum. O kadar akıcı ki, özellikle de ilk yarısından sonra müthiş bir şekilde akıyor, kendine çekiyor. Konu olarak da oldukça orijinaldi. Ben psikolojik açıdan kitabı ayrıca çok beğendim, karakterlerin psikolojik analizi çok güzel işlenmiş. Bana ciddi anlamda katkısı olduğunu düşünüyorum. Hele kitabın sonları… Anlatılmaz okunur yalnızca. Okumayı düşünen varsa direkt başlasın derim ben kesinlikle okunması gereken bir kitap.