Ah, insan ne kadar da geçici bir varlık, öyle ki, varoluşunun hayatının öneminden en çok emin olduğu yerde, sevdiklerinin ruhunda, anılarında en sahici ekileri bırakabildiği yerlerde bile yok olup gidiyor ister istemez, hem de çok kısa bir süre içinde!
Aslına bakarsan, sevgili dostum, insanın başkalarını değerlendirirken kendisini ölçüt almasının ne kadar büyük bir budalalık olduğunu her geçen gün daha iyi anlıyorum.
Dünyada olup biten her şey gereksiz işlerden ibaret; tutku ya da ihtiyaç duymadığı halde sırf başkaları istiyor diye para, saygınlık ya da başka bilmem ne için çalışarak kendini harap eden insanların yaptığı budalalıktan başka bir şey değil.