Ah, insan ne kadar da geçici bir varlık, öyle ki, varoluşunun hayatının öneminden en çok emin olduğu yerde, sevdiklerinin ruhunda, anılarında en sahici ekileri bırakabildiği yerlerde bile yok olup gidiyor ister istemez, hem de çok kısa bir süre içinde!