Yıllar önce (ortaokul) bir hocamın defterime yazdığı öğüdü:
“Kendin olmaktan vazgeçme. Başkalarının seni istekleri doğrultusunda değiştirmesine izin verme. Yoksa sen de o değişen Rezan’dan hiç hoşlanmayacaksın.”
(Defterimi karıştırırken denk geldim ve şu an çok etkilendim. O zamanlar ne demek istediğini anlamamıştım ama şu an ne demek istediğini çok iyi anlıyorum)