Uzandığımız zeminden görebildiğim tek yer beyaz bir tavan şimdi
Ve ben, ölmek için doğmadım, doğmak için öldüm.
Hepiniz gibi…
.
.
Wattpad - BiCeruVar
Çizgi Studio - BiCeruVar
Kitappad - BiCeruVar
Gitmek cesaret istermiş. Deliler gibi severken gidebilmek cesur yüreklerin işiymiş. Yüreğinden bir parça bırakır, öyle gidermiş. Aklı hep kalırmış. Kalan ise gidenin biraktığı parçayı hiçbir yere konduramazmış. Einde kalan yarım aşkla, sevse gitmez, dermiş.
Derler ki önemli olan kimi yaktığın değil, kime yandığındır. İnsan değer verdiğine yanar, değer vermediğini yakardı.
Daha kaç kere yanacaktım?
Daha kaç kere yakacaktım?
Daha kaç kere yanılacaktım?
Yandım, yaktım ve yanıldım.
Yanılgılarım yenilgiden ibaretti.
Sevgisizliğe açtığım her savaş, bir yenilgiyle sonuçlanmıştı. Ben bu dünyadan göçtükten sonra barış olsa neye yarardı? Yenilgilerim, yalnızca yanılgılardan ibaret olacaktı.