Bilhassa Ramazan'da bu kitabı okumak istedim.
Üstad bu kitapında Oruç yazılarını kaleme almış.
Ramazan'ın son gününe kadar aynı heyecanla daha da katlanarak Ramazan ruhunu bizlere yaşattırıyor.
Namaz ve Oruç bizim iki kanadımız ve biz bunlarla Miraç'a yükseliyoruz.
Şunun altını çiziniz: Kur'an, imân ettiğimiz bir kitaptır; beğendiğimiz değil. Çok güzeldir, beğendik, sosyal gerçekleri anlatıyor... değil; Kur'an'la cennete girmek istiyoruz ve cehennemden de onunla kurtulacağız.
Sizin bugüne kadar okuduğunuz Kur'an, taptaze hayatınızda kıldığınız sabah namazları, getirdiğiniz tekbirleri boş yere mi zannediyorsunuz? Siz kalbinizi Allah'a açarsınız da Allah, milyarlarca meleğiyle sizin kalbinizi donatmaz mı zannediyorsunuz?
Şeytanın; ‘senden adam olmaz, zaten hafız da değilsin, imam-hatipte okumadın, geçen hafta da bir kızla-erkekle görüşmüştün’ dediğine bakmayın; bugün dönerseniz Allah bugün bekliyor sizi.