Mel

Mel
@BiNotYazdim
“Kitap bir limandı benim için. Kitaplarda yaşadım. Ve kitaplardaki insanları sokaktakilerden daha çok sevdim.” *Cemil Meriç

Mel

, bir kitap okudu
10/10
·384 syf.·
Beğendi
·
2025 11. kitabı
Soyoung Park
8/10 · 341 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gerçekte beni aranıza almanızı bile istemiyorum. Benim geldiğim yer başka. Varmak istediğim yer başka. Aranıza almayın beni. Böyle nir isteğim de yok. Ama hor da görmeyin, elinizden geliyorsa.

Mel

, bir kitap okudu
10/10
·113 syf.··
Beğendi
·
9 saatte okudu
·
Okunma: 02 Şubat 2025 21:33
·
2025 6. kitabı
Melisa Kesmez
8.4/10 · 7,7bin okunma