Seyda

Ama kendinizi öldürdükten sonra size inanıp inanmamalarının ne önemi var?
Edebiyat
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
İnsanlar gösterdiğiniz nedenlere, içtenliğinize ve acılarınızın ağırlığına ancak öldüğünüzde inanırlar.
Edebiyat
Kimileri, "Sev beni!" diye inler, kimileri de, "Sevme beni!" diye.
Edebiyat
Hiçbir şey değildim ben, bana bağlanmaya değmezdi, yaşamımın başka bir akışı vardı, gündelik mutluluklar ona uğramıyordu, oysa bu mutluluğu belki de her şeye yeğlerdim ama işte, iş işten geçmişti artık.
Edebiyat
:D
Sık sık rol değiştiriyordum ama oyun hep aynıydı. Örneğin, anlaşılmaz bir çekime kapılma numarası: "Bilemiyorum," ile başlayıp "Nedeni yok, birinin çekimine kapılmak istemiyordum, aşktan bezmiştim vs." diye devam eden, repertuvarın en eskilerinden biri olmasına rağmen her zaman işe yarayan numara.
Edebiyat