Kitap genel anlamda toplumsal bir olayı akıcı bir dille tüm duygularımızı hedef alarak ilerliyor.
Yapıtın konusu günümüz teknolojisinde saçma gelebilir ama felsefik açıdan olaya bakıldığında yakın zamanda yaşadığımız pandemi dönemi de bu şekilde değerlendirilebilir. Eserin içerisinde genel anlamda kadınların erkeklere nazaran daha fazla fedakar oldukları da bir kez daha aktarılmış. Eserin biraz daha günümüz teknolojisinde çevirisi ve anlamı genişletilebilir olduğu kanaatindeyim.
Son olarak hayat kısa ve hayat mücadelesi verirken sevdiklerimize biraz daha fazla değer vermemiz gerektiğini, kötü bir şey olmadan, çünkü zamanı geriye alamadığımızdan dolayı düşünüyorum.