Kitap ismini çok duymuş olacağım ki, kitaplığımda kendisine yer vermişim. Gözüme takılınca içeriğini merak edip okumaya başladım. Akıcılığına ve vurucu cümlelerine söyleyecek söz yok; gerçekten rahat okunuyor. Yalnız, kitap bittiğinde beklentimin birebir karşılanmadığını fark ettim. “Çerezlik” bir kitap, aldım, okudum, bitti. Akılda kalıcılığının çok güçlü olacağını sanmıyorum.
Kitap ismini çok duymuş olacağım ki, kitaplığımda kendisine yer vermişim. Gözüme takılınca içeriğini merak edip okumaya başladım. Akıcılığına ve vurucu cümlelerine söyleyecek söz yok; gerçekten rahat okunuyor. Yalnız, kitap bittiğinde beklentimin birebir karşılanmadığını fark ettim. “Çerezlik” bir kitap, aldım, okudum, bitti. Akılda kalıcılığının çok güçlü olacağını sanmıyorum.
Teşekkür ediyorum,seni affediyorum,seni seviyorum,beni affet cümlelerinden ileriye gitmeyen,toplasan 5 sayfa olmayacak bir kitap.Gerçekten insanların parasını almak için kitap basılması fikri çok kötü,sonra insanlar zannediyor ki tüm kişisel gelişim kitapları böyle.Sitedeki yüksek puanlı incelemelere çok şaşırdım.Genelde kitap zevkim bu site ile örtüşür.Rezonans kanunu ve dört anlaşmayı okuyun ama bu kitaptan bence uzak durun.Ama almışsanız da okuyup bana hak verin
Pasif olmak başkalarının senin için karar vermesine müsaade etmektir. Agresif olmak başkaları adına karar vermektir. Emin olmak kendi adına karar vermektir.
Ve kendinin yeterli olduğuna güvenmektir.
Kütüphanemde binlerce kitabım var sanırım 10 bin civarında. Bu binlerce kitap arasından, bir tane seç ve okumamız için ver deseniz, bu muhakkak Hasan İzzettin Dinamo'nun Savaş ve Açlar kitabı olurdu. Zaten, Savaş ve Açlar'ı okumamış olan kimseye kitap tavsiyesinde bulunmuyorum. Bu kitabı okuduğunu beyan eden kişiye yeni kitaplar öneriyorum. Bu kitap muhakkak okunmalı...
Savaş ve AçlarHasan İzzettin Dinamo · Tekin Yayınevi · 20172,208 okunma