elifff

elifff
@BibliyoElif
"Bir gönül inceliğidir, bir insana değerli olduğunu hissettirmek..." #120525757
Ama yaşamak, kendi boyutlarına karşı körleşmektir...
Sayfa 13·Kitabı okuyor
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Eğer dünyadaki konumumuzu doğru olarak anlayabilseydik; eğer kıyaslamak, yaşamak'tan ayrılmaz olsaydı, mevcudiyetimizin ufaklığının açığa çıkması bizi ezerdi.
Sayfa 13·Kitabı okuyor
Edebiyat
Vaaz verme çılgınlığı içimizde öylesine yer etmiştir ki, korunma içgüdüsünün bilmediği derinliklerde doğar. Her insan, kendinin bir şey önereceği ânı bekler: Ne önerdiği önemli değildir. Bir sesi vardır ya, o yeter.
Sayfa 12·Kitabı okuyor
Edebiyat
Bir inanç için acı çekmiş olandan daha tehlikeli varlık yoktur.
Sayfa 12·Kitabı okuyor
Edebiyat
Aslında her fikir yansızdır, ya da öyle olmalıdır; ama insan onu canlandırır, alevlerini ve cinnetlerini yansıtır ona; saflığını yitirmiş, inanca dönüştürülmüş fikir, zaman içindeki yerini alır, bir olay çevresine bürünür.
Edebiyat