Emine Topel

Bekliyorum Öyle bir havada gel ki, Vazgeçmek mümkün olmasın...
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Kendi gitti, İsmi bile kalmadı yadigâr. Yalnız şu beyit kaldı, Kahve ocağında, el yazısiyle: "Ölüm Allah'ın emri, Ayrılık olmasaydı."
Yaptığı iyiliği başkaları duysun diye, kendisine daha fazla değer verilsin diye yapan, doğruluğu dillerde dolaşmak şartıyla doğru olan adamdan pek hayır gelmez.
Kırdım diyorsun zincirlerini; Evet, köpek de çeker koparır zincirini, Kaçar o da, ama halkaları boynunda taşıyarak..
Niçin başka güneş başka toprak ararsın? Yurdundan kaçmakla kendinden kaçar mısın?