Djkdkdld

Djkdkdld
@Bicer13
Seven ile sevilen arasında ikiliğin, sen-ben demenin yeri olmazdı. O iklimde yalnızca "sen" zamiri kullanılırdı. Sen demek, benden vazgeçtim demektir çünkü.
Sayfa 244 - Kapı·Kitabı okudu
Tarih