Etiketleyerek, sayfalar arasında gidip gelerek altını çize çize notlar alarak okudum; dönüp dönüp “neydi bir dakika senin doğum tarihin” diyerek okunmasına da vesile olacağıma inanıyorum; önce kendi hayrınıza tabi ancak bir insan sarrafı olma yöntemi sunuyor bence. Her insan biriciktir kendi hayatı da kendisinin biricik hikayesidir; başka hikayelerle karışmaz, kıyaslanmaz ancak bütüne dair genel yasalar her hikayaye uyarlanabilir. Tıpkı duygular gibi yaşam sayıları da belli ama ne hissettiğini anlatma şekilleri gibi yaşam da kişiye özgü. Aklınızın ve kütüphanenizin bir köşesinde dursun derim.