Ben yine de kendi hazlarımı insanoğlunun ittifakla verdiği hükümden önemsiz görmeyeceğim.
Eğer bir şeyi sevmediysem sevmedim demektir, o kadar. Şu güneşin altındaki hiçbir sebep sadece türdeşlerim çoğunluk olarak onu beğeniyor veya beğenilmesi gerektiğine inanıyor diye o beğeniyi benim de taklit etmemi gerektirmez.
Hoşlandığım ya da hoşlanmadığım şeylerde modayı takip edecek değilim."
Peynir suratı çiğnemiş adamsın, isterse iki kere 11 yıl sürsün, bütün o editörleri ezip geçersin. Burada duramazsın, devam etmek zorundasın. Biliyorsun ki sonuna kadar gitmek zorundasın.