Bir kere daha ve kesin olarak inandım ki, insanoğlunun kıskançlık, başkalarını çekememe hastalığından kurtulması daha çok zaman alacaktır. Bu zamanın ne kadar uzun olacağın bilmem ama, yeryüzünde kötülüklerin, ağır haksızlıkların sürekli gizli kalmayacağını, adeletin, gerçeğin yok edilemeyeceğini beni rahatlatıyor ve sevinmem için yetiyor.
Nereye gidersen git, üzüntülerin de seninle gelecektir,. Hayır yedigey kaçmakla kurtulamazsın. Yiğitlik kaçmakta değildir. Eğer yiğitsen, bildiğim yedigey isen, burada kalıp üstesinden gelmelisin o meselenin. Herkes gidebilir, herkes kaçabilir ama, herkes kendine hakim olamaz, herkes kendine karşı zafer kazanamaz.