30 lu yaşlarımda okuduğum, etkisinde uzun süre kaldığım, roman dizisinin sonuncusu, ilkini okuduktan sonra hemen yazarı araştırdım. Ne yazık ki ölmüştü. Bu son romanıydı biliyordum.... Hatta filmleri yapıldı. İlk çekilen çok kötüydü. Senaryo kitaba bağlı çekilmemişti. Ama Amerikan versiyonu daha başarılıydı. Yinede asla kitapları okuduğumdaki heyecanı yaşamadım...
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
İlk romandan daha çok etkilendiğim....Heyecandan çoğu zaman, nefesimi tutarak okuduğum, gerilimi seyredercesine hissedeceğiniz. Anlatım dili inanılmaz etkileyici bir roman....